Sunday 17 May 2015

PROFIL SYARIKAT

LATAR BELAKANG NUR FAMILY TRAVEL & TOURS



Nur Family Travel and Tours (NFTT) dengan nombor pendaftaran lesen (203681-M(KPL/LN:1203) adalah syarikat yang berstatus bumiputra dan berdaftar di bawah kementerian kewangan dan kementerian pelancongan telah ditubukan pada 20 Oktober 2011.

Dengan peningkatan dari segi faktor tambahan pelanggan, syarikat ini telah membina Wisma Nur Family Travel and Tours  yang terletak di Lot 1084 KM4, Jalan Buloh Kasap 85000 Segamat Johor. Ia juga merupakan satu-satunya syarikat pelancongan yang menyediakan penerbangan terus menerusi Air Asia dan Saudi Arabian Airlines ke Mekkah bersempena dengan musim Haji & Umrah. Dengan wujudnya wisma ini, syarikat ini juga menyediakan homestay untuk pelanggan yang ingin menginap untuk sebarang aktiviti. Homestay yang disediakan bersebelahan dengan ibu pejabat NFTT.



OBJEKTIF
Objektif penubuhan syarikat NFTT adalah untuk meningkatkan dan mengembangkan perniagaan dalam bidang pelancongan ke peringkat antarabangsa di samping memberikan mutu perkhidmatan yang terbaik dan memuaskan kepada para pelanggan dengan harga pakej yang murah dan mampu dibayar oleh setiap pelanggan.

MISI
Misi kami adalah untuk menyediakan pakej pelancongan yang selesa, selamat, serta makanan halal pada harga yang paling kompetitif serta mengutamakan kepuasan pelanggan.


VISI
Menjadi agen pelancongan terbaik di Segamat yang menawarkan pelbagai pakej pelancongan di dalam dan di luar negara.



E-Mail:
info_nurfamily@yahoo.com
nurfamilytravelandtours@gmail.com

Laman Web/Blogspot:
CutiMalaysiaHoliday.com
nurfamilytravelandtours@blogspot.com

Facebook: 
https://www.facebook.com/nurfamilytraveltours









No comments :

Post a Comment